Pers
Ook in de plaatselijke pers zijn wij niet onopgemerkt gebleven. Hieronder vindt u een artikel dat over ons in de regionale krant verschenen in.
"SCHILDERSBEDRIJF MPB VIJF JAAR -
Schildersbedrijf MPB viert volgend jaar haar vijfjarig bestaan. Gezien de hedendaagse crisis, concurrentie en andere neveneffecten, mag dit vandaag de dag een goede prestatie heten. Waarom: Schildersbedrijf MPB onderscheidt zich door met de klant mee te denken middels gedegen vakkenis en vakmanschap. De klantenkring van schildersbedrijf MPB is zeer divers, o.a. particulieren, VVE's en middelgrote bedrijven behoren hiertoe.
Vakmanschap in combinatie met flexibiliteit zijn twee termen die hoog in het vaandel staan bij het bedrijf; "Een goed (kleur)advies in combinatie met de wens van de klant, als ook welk verfsysteem te gebruiken voor zowel binnen als voor buiten, zijn van belang om tot een duurzaam eindresultaat te komen", aldus eigenaar Michael Boef. Als dit vervolgens leidt tot een verdere samenwerking met de klant, heb je het dus goed gedaan. Een voorbeeld hiervan kan zijn, dat vervolgens een onderhoudsplan wordt aangeboden waarmee de consument, tegen een gereduceerd uurtarief, voor lagere onderhoudskosten zal komen te staan. Mond op mond reclame doet vervolgens de rest. "Klantvriendelijkheid en wederzijds vertrouwen" is mijn motto, aldus Michael Boef.
Actieve nieuwe klantenwerving, behoort zeker ook tot één van de kerntaken van het schildersbedrijf. Regelmatig moet je de potentiële klant, in deze ook voor hun moeilijke tijden, een handreiking doen, en niet altijd voor de "eigen winst" gaan, aldus Michael. Dat kan zijn door een kortingsactie (zie advertentie elders in deze uitgave), maar ook eens een uurtje langer door te werken zonder die gelijk door te berekenen aan de consument. Service verlenen en garanties bieden, daaraan ontbreekt het tegenwoordig wel eens bij een aantal bedrijven. Michael: "Binnen mijn bedrijf is dat niet aan de orde, want... De klant is en blijft Koning!"
Bron: De Halve Zwaan | Zomer 2010